Aké ďalšie zariadenie potrebujem, aby som mohol sledovať FLIX TV?
Pre príjem našej služby potrebujete parabolu minimálne 85 cm.
Ako spravým zmenu údajov v zmluve?
Osobné údaje zmeníte po prihlásení k Vašmu zákaznickému účtu prostredníctvom našich webových stránok www.flixtv.sk prípadne kontaktujte naše zákaznické centrum na telefónnom čísle +421 220 510 405.
Ako postupovať pokiaľ zapbudnem heslo k môjmu zákaznickému účtu?
Kliknite na odkaz „zabudnuté heslo“ na úvodnej stránke Vašho zákaznického účtu a nové prihlasovacie údaje Vám zašleme na telefón alebo e-mail uvedený vo Vašej zmluve.
Čo mám robiť, pokiaľ môj prijímač nefunguje?
Overte si, či je prijímač správne zapojený, poprípade ho reštartujte odpojením z el. siete. Pokiaľ problém pretrváva, kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonnom čísle centrum na telefonnom čísle +421 220 510 405.
Čo mám robiť, pokiaľ niektoré programy nefungujú?
Kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonnom čísle +421 220 510 405.
Na koľko TV môžem službu využívať?
Počet TV nie je u FLIX TV obmedzené.
Sú dané presné pozicie programov, alebo si ich môžem preskladať?
Pozície programov si môžete menit podľa vlastnej voľby.